New Mags – The Little Book of Gucci
kr. 150,00
Et af de ældste italienske modemærker, der findes i dag, Gucci blev grundlagt i Firenze i 1921. Guccio Gucci etablerede sit firma med det mål at skabe overdådig bagage til Italiens velhavende og moderigtige overklasser. Med signaturen Gucci-print af mørkebrune diamanter på en solbrun baggrund, sammenkoblet G-logo og rød og grøn stribe, er mærket blevet det sidste ord i italiensk luksus.
Gucci’s signaturgenstande – bæltet, posen, loaferen – overskrider flygtige modetrends og er forblevet centralt for husets identitet i det 21. århundrede. Under forvaltning af Tom Ford indbegrebet Gucci den louche og den ondskabsfulde æstetik fra 1990’erne. I dag under Alessandro Michele er brandets kombination af romantik og sejhed meget efterspurgt. The Little Book of Gucci fortæller historien om dette historiske, men alligevel blomstrende hus, og de visionære udseende, der har cementeret sin plads i modehistorien.
Størrelse: 13 cm X 18,5 cm
Ikke på lager