New Mags – Louis Vuitton Catwalk Book
kr. 600,00
Model: 9780500519943
Cover: Hardcover
Vægt: 2.7 kg
Dimensioner: 20.0 x 5.4 x 28.5 cm
Sider: 632
Sprog: Engelsk
Detalje: Louis Vuitton blev grundlagt som et luksuslædervarehus i 1854. Det var dog efter lanceringen af sine første modekollektioner i 1998, at huset nåede en hidtil uset global berømmelse og var banebrydende i højprofilerede samarbejder med kunstnere som Richard Prince, Takashi Murakami og Stephen Sprouse. Denne endelige publikation åbner med en kortfattet historie om huset, efterfulgt af korte biografiske profiler af Marc Jacobs, den første kreative direktør 1998-2014, og Nicolas Ghesquiere, som leder mærket i dag. Hver kollektion introduceres af en kort tekst, der afslører dens påvirkninger og højdepunkter, og illustreret med omhyggeligt udvalgte catwalkbilleder.
2 på lager